Jiří Kučera

Rád se potkávám s lidmi, lákají mne možnosti osobního rozvoje, snažím se být užitečný. Čeká mne mise v projektu Praga-Haiti - Voda pro Haiti. Půjde o vrtání studní v nejchudší části ostrova. Peru se s obavami i touhou. Chci o tom psát.
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1042x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Jiří Kučera

Haiti - o čem se moc nepíše...

Tak se mi po delší době opět podařilo dostat se ke kvalitní síti a mohu popsat, co jsem za poslední více než týden zažil, co se nám podařilo prosadit a jak blízko jsme vyclení našich strojů. Celá procedura je složitá zejména proto, že žádáme o prominutí cla. To je hodně administrativně náročné. Naše žádosti putovaly postupně na 3 ministerstva, osobně jsem na jednom byl a má zkušenost je taková, že v zemi, kde nic nefunguje, se každý snaží, aby to vypadalo, že vše funguje velmi dobře. A nejen to, mnoho lidí pracujících na těchto úřadech má čich na peníze asi jako moskyti na krev. Jakmile cítí peníze, udělají vše proto, aby je získali.

25.10.2010 v 13:57 | Karma: 21,23 | Přečteno: 1615x | Diskuse| Společnost