Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

doriana_

26. 10. 2010 9:12
Já to říkám pořád,

miluju Evropu a to, že jsem se tady (ve střední Evropě) narodila, považuju za svou největší životní výhru!!!V!!!!!!

0 0
možnosti

Marahari

26. 10. 2010 10:21
Re: Já to říkám pořád,

R^R^R^

0 0
možnosti

Nejsem.BezPrace.info

26. 10. 2010 0:17
Stojí ta pomoc za to?

Nejprve Vám chci vyjádřit obdiv za nadšenou práci a dobrý článek R^ Na druhou stranu bych se chtěl zeptat, zda ta pomoc Haiti je opravdu dobrý nápad, když (jak se zdá), tak jediní pracující tam jsou členové humanitárních misí a místní obyvatelstvo se není schopno nějak rozhýbat? (Když už, tak jen pro peníze a nebo s cílem oškubat bělochy - viz ty paláce bohatých.)

-

Co takhle jim ty plechy na střechu dávat až poté, co něco odpracují, místo toho polehávání? Jak je možné, že někdo platí předražené služby těm lenochům z vybraných peněz? Proč je spíše někdo nemotivuje k práci?

-

Každopádně, hodně sil přeji a ať se daří!

0 0
možnosti

Marahari

26. 10. 2010 10:22
Re: Stojí ta pomoc za to?

Přidám se,takových kdyby bylo víc,líp by se žiloR^

0 0
možnosti

oldiess

25. 10. 2010 22:29
Naprosto skvělé a zajímavé - tohle by jeden jinde asi nenaše

Díky za skvělé postřehy, velmi jste mi Haiti přiblížil

0 0
možnosti

děda Chasan

25. 10. 2010 18:14
Buďte rádi že žijete v Evropě?

Vážený pane, to že u nás teče z kohoutku teplá či studená voda, to že přijede tramvaj, nebo že je na ulici veřejné osvětlení a v paru rostou stromy není dáno lokalitou Evropy ale lidmi co tam žijí.

To že tu máme kolem sebe tisíce funkčních drobností si člověk uvědomí až v černošské čtvrti třeba v Usa. Do té doby to nevnímá a považuje to za samozřejmost.

Ale časy a lidi se mění...

0 0
možnosti

MORHHO

25. 10. 2010 14:03
Mám jednoduchý recept, jak udělat z Haiti prosperující zem

Odvést všechny černochy  zpátky  Afriky a  přenechat Haiti  pěti až deseti milionům  Číňanů nebo třeba Němců.   Do ticeti let to bude  nádherná, ve všech ukazatelích prosperující  země ! R^[>-]

0 0
možnosti

Natramn

25. 10. 2010 15:41
Re: Mám jednoduchý recept, jak udělat z Haiti prosperující zem

Ehm... z Čech by taky byla prosperující zem, kdyby nás všechny deportovali za Ural a osídlili to tu Němci, jak chtěl Heydrich, že jo? To je stejná logika. Já bych se naopak o Haiti nestaral, nic jím tam neposílal a nechal je, ať si dělaj co chtěj.. ať se tam třeba X

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1042x
Rád se potkávám s lidmi, lákají mne možnosti osobního rozvoje, snažím se být užitečný. Čeká mne mise v projektu Praga-Haiti - Voda pro Haiti. Půjde o vrtání studní v nejchudší části ostrova. Peru se s obavami i touhou. Chci o tom psát.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky